Wikia

Black en White Walktrough inleiding Edit

Dit is een uitgerbreide walktrough van Pokémon Black en White die zich afspeelt in de Unova regio. Deze walktrough gaat tot waneer je alle steden hebt bereikt en de meeste belangrijkste dingen hebt gedaan.

Deel 1 Edit

Opening

Als je voor het eerst je Black/White game laat afspelen, is er een filmpje waar je niks van snapt... Als je nu in je menu zit, kies New Game om je reis te starten in de Unova regio! Nu komt professor Juniper naatje toe. Ze geeft saaie uitleg over Pokémon. Maar danken. Je eindelijk jouw geslacht kiezen. Later kan je je geslacht niet meer kiezen dus maak de juiste keuze. En waneer je dit al hebt gedaan vraagt ze je naam. Kies een naam. Later kan je deze ook helaas niet meer veranderen. Als je je naam hebt ingevoerd, zal je avontuur beginnen!

Nuvema Town

Eerst heb je een voorfilpmje dat professor Juniper in je huis gaten dan eruit gaat. Ze had iets mee. Maar wat? Nu zit je op je kamer met je 2 vrienden: Cheren en Bianca. Je maakt eerst een zeer lang gesprek. Daarna kan je eindelijk rondlopen maar je kan nog niet naar beneden. Ga naar je bureau. Er staat daar een reuze pakket. Klik daarop. Dat had dus professor Juniper mee! Je kan nu kiezen tussen de drie starters: Snivy, Tepig of Oshawott. Ze zijn allebei level 5 zoals altijd. Ze kunnen alleen maar iets afdoen met Tackle. Maar welke moet ik nu kiezen?

Snivy is een Grass soort. Ben je fan van Grass, dan is deze zeker een goede keuze. Snivy evolueert naar Servine en dan naar Serperior.

Tepig is een Fire soort. Als je fan bent van Fire of Figthing, is dit een goede keuze. Want later evolueert Tepig naar Emboar en die is ook een Figting type.

Oshawott is een Water soort. Hij is een goede keuze als je fan bent van Water types. Hij evolueert eerst naar Dewott en dan naar Samurott.

Ben je uit je keuze? Dan kan je nu kiezen. Als je hebt gekozen zal Cheren en Bianca ook kiezen. Cheren heeft een starter die effectief is tegen de jouwe. Bianca heeft het tegengestelde. Nu komt je eerste echte gevecht met je rivalen. Eerst daagt Bianca je uit, dan Cheren. Als je gewonnen hebt, kan je naar beneden.

Verdere info volgt.

Around Wikia's network

Random Wiki